Facebook Canvas er eit verktøy som på ein fin måte fortel di historie eller viser fram ditt produkt på ein litt annleis måte.

Du får vist panoramabilder i fullskjerm, som du kan bevege fram og tilbake 180 grader, bildekarusellar, knappar med lenker og engasjerende videoar med automatisk avspeling uten å forlate Facebook. Du får ei annonse som kommuniserer heilheitelig og godt.

I april/mai laga vi ei Facebook Canvas-kampanje for Biltreff, der vi annonserte for hybridbilen BMW 2-serie iPerformance Active Tourer. Alle annonsane blei målretta etter interesser, geografi og alder.

Annonsane har gitt bedre resultat i engasjement i forhold til vanlege Facebook-annonsar. Med låge kostnader per klikk blir annonsebudsjett overkommeleg.

Annonsene vert publisert rett i Facebook på mobil og nettbrett. Dette gjer at annonsa med element laster seg opp til 10 ganger raskare enn annonser som linkast over til nettsider. Annonser som kan sjåast rett i Facebook, uten å forlate appen, gjer det meir appelerande for folk å klikke.

Ein ser tydeleg forskjell på Facebook-engasjement før, i og etter annonseringsperioda til Biltreff.


Slik såg Facebook Canvas ut for Førde Biltreff:


Sjå fleire referansar: