Med ei Canvas-annonse får du fortalt meir.

AV: Daniel Osnes, Adgo

Facebook Canvas er eit annonseverktøy som forteller di historie, eller viser fram ditt produkt, på ein fantastisk måte. Ein kan fylle annonsa med ein kombinasjon av målretta tekst, panoramabilder i fullskjerm, som du kan bevege fram og tilbake 180 grader, bildekaruseller, knapper med lenker og engasjerende videoar med automatisk avspeling uten å forlate Facebook. Du får ei annonse som kommuniserer heilheitelig og bra.

Annonsene publiserast rett i Facebook på mobil og nettbrett. Dette gjer at annonsa med element laster seg opp til 10 ganger raskare enn annonser som linkast over til nettsider. Annonser som kan sjåast rett i Facebook, uten å forlate appen, gjer det meir appelerande for folk å klikke.


Eksempel: Biltreff AS

Vi har nylig laga ei Facebook Canvas-kampanje for Biltreff, der vi annonserte for hybridbilen BMW 2-serie iPerformance Active Tourer. Alle annonsane blei målretta etter interesser, geografi og alder.

Annonsane har gitt bedre resultat i engasjement i forhold til vanlige Facebook-annonsar. Med lave kostnader pr. klikk blir annonsebudsjett overkommeleg.

Engasjement på Facebook

Ein ser tydeleg forskjell på Facebook-engasjement før, i og etter annonseringsperioda til Biltreff:

Har du ei målgruppe som er mykje på mobil og nettbrett - kvifor ikkje prøve ein annonsekampanje på Facebook Canvas?